艾薇

To my love Harris

To my love Harris


I burst into tears,

This short love died in the cold winter

Start with the first love letter

You appeared in my life you warm my cold heart with one love letter after another

Took me from the black bottom to the green fields


You said you'd come to see me this spring

You said you liked the sound of the water at the beach

Water can Talk

I told you about the stars twinkling in the Sahara Desert

Tears poured down my face


If the adult world could still be pure romantic

I carved your name into my body

I'm willing to wait the rest of my life

Even if you have nothing

I still have my love to you 


  

  献给我的爱人Harris

  

我泪如雨下

这短暂的爱情死在了寒冷的冬天

从第一封情书开始

我的生命里出现了你 你用一封又一封情书温暖了我冰冷的心

将我从黑色的低谷带到绿草茵茵的田野

  

你说这个春天就来看我

你说你喜欢在海滩听水的声音

水会说话 

我跟你描述了撒哈拉沙漠里的繁星闪烁

我泪如雨下

  

如果成年人的世界依然可以纯净浪漫

我将你的名字刻入我的身体

我愿意用余生去等待

哪怕你一无所有

我依然拥有我的爱

2022/12/05

评论

热度(7)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据